perjantai 1. helmikuuta 2013

Normiperjantai

Mun kaikki postaukset alkaa "Eilen..." mutta en koskaan jaksa illalla kirjoitella päivän tapahtumia tuoreeltaan, en siis eilenkään.

Aamulla käytiin kerhossa lapsosten kanssa. Ollaan kuudelta herätty, joten ihan pirteimmillään ja hyväntuulisimmillaan eivät minun nuppuset tänään jaksaneet olla. Sen verran tarmokkaasti pikku-ukko vastusteli lauluhetkeä, että saatiin mennä toiseen huoneeseen lukemaan kirjaa ja odottamaan ruokailua. :) Näitä päiviä...

Eilen oli taas asukastoimikunnan kokous ja se sekoitti taas niin juoksu- kuin muunkin aikataulun. Koska edellinen kokous kesti tunnin, minä ajattelin, että hyvin ehdin viimeistellä siivouksen ja vaikka kahvakuulailla ennen saunavuoroa kokouksen jälkeen. No, istuttiin jaarittelemassa siellä kaksi ja puoli tuntia. Ja minä olen sihteeri, niin en päässyt livahtamaan kesken poiskaan. Mutta pakotin sentään taloyhtiön ostamaan kuntosalille isommat kahvakuulat. Hyvä minä!

Suurenna kuva

Nuorimmaiseni on nyt vihdoin päiväunilla ja minä roikun netissä vain siksi, koska haluaisin painua itsekin nukkumaan, mutta oikeastaan minun pitäisi viimeistellä se siivous nyt. Ärsyttää vain kun väsyttää niin paljon, silloin vähiten huvittaa alkaa mihinkään. Jos pari juttua tässä laittelisin vielä paikoilleen ja sitten antais vain viikonlopun tulla. Mulla on sellainen haave ollut tässä jonkin aikaa, että kävisin ostamassa itselleni tulppaanikimpun, sitten kun on siisti koti. No, sitä odotellessa...

Hyvää viikonloppua kaikille! :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti