keskiviikko 9. tammikuuta 2013

Hirveen hyvä mieli :)

Kuka ei vielä tiennyt, että inhoan siivoamista? Toivottavasti kenellekään ei tullut yllätyksenä. :) No, meillä on loppuviikosta tiedossa vähän ohjelmaa lasten kanssa niin, että päätin sitten siivoilla viikkosiivouksen tänään - tarvettakin kun on... Mikäs sen motivoivampaa alkaa hommiin, kun posti eilen toi arvontavoittoni. :)

Kiitos, Aku, Juoksija-lehdestä!

Teen vielä yhden homman, ja tartun sitten taas siihen lehteen. Mutta jos teen tuonkin homman, niin sitten voin lukea sitä hetken pidempään. Voisin oikeastaan tehdä tuonkin ja keittää sitten kahvit sen lehden seuraksi. Mutta jos tekisin vielä nuo, voisin tehdä lounaan sen lehden seuraksi... Antaa himon yltyä, vai mites se oli?

Lopputulos, kolme siivottua huonetta, ei välikahveja ennen lounasta, rauhallinen lounashetki lehden parissa. Lapset saivat lautasensa tyhjiksi ennen minua ja häipyivät pöydästä. Hetki omaa aikaa. :) Miten niin ei saa lukea lehteä silloin kun syö? Jos minä teen, niin kuin laihdutusohjeet sanoo, että keskityn vain syömiseen, enkä puuhaa muuta, saan hutkastua annokseni viidessä minuutissa, mutta jos minulla on kiehtovaa lukemista kuten Juoksija-lehti, viivyttelen ruokani kanssa, että ehdin lukea vielä tämän sivun, ja vielä tuon, ja vielä tuonkin...

Aluksi minua ujostutti koko lehti. Enhän minä mikään juoksija ole. Eilen varovasti lehteilinkin vain treenipäiväkirjaa. Se vakuutti minut. Siinä on tekniikkaohjeita. Jos olisin jo Juoksija, en tarvitsisi enää ohjeita. Ehkä tämä lehti sittenkin on juuri minulle, wannabe-juoksijalle. :)

Hyviä juoksuja teille! Minä aion mennä huomenna.


Tähän loppuun vielä kuva siitä, mitä lapset tekivät juuri siivotulle lastenhuoneelle, sillä aikaa, kun  minä luin Juoksija-lehteäni. Oh well, ainakin sain sen imuroitua ensin.

5 kommenttia:

  1. Eiiikä, minkä näkönen huone! :D Meilläkin levitettiin tänään kirjat ympäri lattiaa, kun olin saanu siivottua. Onneks ei sentäs muuta levitelly.

    Mut eiks se hei oo hyvä että ei tekeminen lopu kesken? ;)

    VastaaPoista
  2. Toinen kun toista yllyttää, niin kaikkeen ehtivät. Tää on tätä aikaa nyt, esikoinen (14v) ei enää ollenkaan käy vetelemässä kirjoja hyllystä, eli kaipa nämäkin jossain vaiheessa lopettavat. :D

    VastaaPoista
  3. Huoh, tuota kuvaa! :)

    Mukavaa juoksua!

    VastaaPoista
  4. Mukava kuulla, että palkinto oli mieleinen. Tykkään Juoksijassa erityisesti juuri siitä, että se on tarkoitettu ihan joka tasoiselle juoksijalle ja kaikille löytyy jotain hyödyllistä. Käytän itsekin tuota, että lupaan, että kunhan olen hoitanut nämä asiat, niin sitten saan syventyä rauhassa lehden ihanaan maailmaan. :)

    VastaaPoista