keskiviikko 30. tammikuuta 2013

Tunnustusta pukkaa :)

Tapojeni vastaisesti vastaan melkolailla heti saamaani tunnustukseen. :) Eli sain Iirikseltä tämän:

Kiitä tunnustuksen antajaa ja linkitä hänen blogiinsa.
Kiitos, Iiris


Anna tunnustus viidelle blogille, jolla on alle 200 lukijaa ja kerro tunnustuksesta heille jättämällä vaikka viesti kommenttilaatikkoon

Noh, vaikka tässä lukee, että uusi blogi, niin jaan silti myös vanhoille, sekä parille vanhalle tutulle ;) Pääasia, että lukijoita ei vielä kahtasataa ole. (Aika harvalla mun lukulistalla olevilla on sataakaan...)

1. Kiiperi

2. Sininen Sarastus
3. Sopivasti ja tarpeeksi
4. Roskaruokaympyrä
5. It's never too late

Toivo, että muut laittavat vahingon kiertämään

Lopuksi listataan viiden sarjoissa satunnaisia asioita

Viisi minulle hyvin tärkeää asiaa

Terveys
Perhe
Liikunta
Talouden tasapaino
Itsensä toteuttaminen

Viisi maata, joissa haluaisin käydä
Ameriikan yhdysvallat
Ranska
Iso-Britannia
Meksiko
Japani

Viisi asiaa, jotka saavat minut jatkamaan tätä projektia ja joiden takia mun on "pakko" onnistua
Hmmm... kohti Parempaa Elämää... Koska hyvä on parempi kuin huono, lisäksi 
Terveys
Hyvinvointi
Parempi jaksaminen
Ulkonäölliset seikat.

Mainostakaa hyvät ihmiset blogejanne! Mulla on kyllä jemmassa näitä tunnustuksia taas uusille jaettavaksi, vink vink. :) Olen iloinen, että olen saanut taas pari uutta lukijaa, ja kovin hämmentynyt yhtäkkisestä blogini päivittäisten lukijoiden määrän kasvusta. Linkittäkää omia blogejanne kommentteihin, niin että lukemista riittää. Ettei tarvitsisi ruveta vaikkapa siivoamaan. ;)

2 kommenttia: