keskiviikko 8. elokuuta 2012

Haasteet, osa 1: 11 faktaa itsestäni

No nytpä pitkien postien kirjoittajaa rätkäistiin pitkillä haasteilla. Minun on pakko pilkkoa nämä osiin, että edes joku (=minä) jaksaa lukea loppuun asti. Eli olen saanut tämän tällä hetkellä kiertelevän haasteen:

1. The person nominated must share 11 facts about themselves.
2. The person nominated must answer the questions the tagger 

( the person who nominated them) set for them.
3. The person nominated must choose 11 people to tag (nominate) 

and create 11 questions for them to answer. 

Then they must go to their pages and let them know they were nominated! 

There are no tag backs!


Neiti Michelin ehti ensimmäisenä, sitten haasteen laittoivat myös Kiiperi ja Terveytensähoitaja ja sitten vielä Niina c.mon. Sen sijaan että yrittäisin keksiä itsestäni 44 faktaa, saatte tyytyä 11 yhteiseen. :)

1. Olen horoskoopiltani Neitsyt. Jotkut sanovat, että se myös näkyy.
2. Neitsyitä kuvataan täsmällisiksi, minä olen täsmällinen ainoastaan siinä, että olen johdonmukaisesti joka paikasta myöhässä.
3. Vihaan ketä-sanan väärinkäyttöä. Siis oikeasti vihaan.
4. Minulla ei ole päänsärkyä juuri koskaan. Jos on, se johtuu joko nesteytyksen tai kahvin puutteesta ja on helposti korjattavissa.
5. Olen ollut sairaalassa vain synnyttämässä ja päivystyksessä vain korvatulehdusten takia.
6. Minulla on yksi bloggaava sisko.
7. Veljeni kiipesi Kilimanjarolle, sillä välin minä valloitin pyykkivuoren. Olen onnellinen hänen saavutuksestaan, mutta aitoa onnea on myös tyhjä pyykkikori. ;)
8. Tykkään raskaamman puoleisesta musiikista, mutta en ole mikään Lordi-herännäinen.
9. Olen käynyt katsomassa New Kids on the Blockin molemmat Suomen-keikat.
10. Minuun eniten vaikuttanut kirja on Marion Zimmer Bradleyn Avalonin usvat.
11. En ole täydellinen: vasemman jalkani keskimmäinen varvas on ympäröiviään lyhyempi. Mutta en minä muita vikoja keksi. :)

Palaan haasteen loppuosiin, eli muiden kysymyksiin myöhemmin, ihan lähiaikoina, ennen joulua joka tapauksessa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti