tiistai 7. helmikuuta 2012

Ihana olo :)

Biker's high. Jälleen loistava xycling takana, olen uskaltanut antaa enemmän. En ole yli viikkoon lenkkeillyt näiden hirmupakkasten takia. Eilen maanantaina oli kyllä hyvä ulkoilukeli, joskin viimainen, mutta meillä oli neuvolapäivä ja tärkeitä taloyhtiöjuttuja.

Ajattelin itseäni kehittääkseni ryhtyä johonkin vapaaehtoistyöhön ja, vaikka minkä verran mielenkiintoista kotikaupungissani olisi tarjolla, minun leiviskäkseni osui talotoimikunta. No, sitä saa mitä tilaa, ja ainakin sen toimikunnan keski-ikä puolittui saman tien, kun minut siihen nimitettiin. Jouduin hommaan vähän puolivahingossa, kun toimikuntaa piti täydentää, kun yksi jäsenistä kuoli. Kyllä, vanhuuteen. Ei saa nauraa. Vakavaahan se on. Mutta joo, vanhoja ovat minun kollegani. Sihteerin hommankin minulle vielä sälyttivät, rookielle. Mutta ei siinä mitään, kaikkiin näihin olen kyllä ihan itse suostunut. Täytyy vain näköjään pitää varansa, ettei joudu Herra Puheenjohtajan juoksupojaksi. Vähän näyttäis siltä, että hänellä intoa olis lähteä korjaamaan myös asioita, jotka eivät ole rikki.

Mittasin taas ympäryksiäni, edellisen kerran neljä viikkoa sitten, ja edelleen yhteensä 7,5 senttiä sisäänpäin on muutosta tullut, vaikka vaaka ei juuri ole heilahtanut. Ei ainakaan merkittävästi. Vyötärö kapeni neljä senttiä kun taas navan kohdalta en ole kutistunut ollenkaan. Tarkoittanee, että olisi otettava tosissaan vatsalihastreeni, jos asialle haluaisi tehdä jotain. Jos ei halua, niin koiramahan kohtalo kutsuu. Nyt vain en jaksa välittää vatsan muodosta tai tekemättömistä hoovereista, vaan nautiskelen ihanasta xyclingin jälkeisestä olotilasta ja hetken rauhasta, kun pienin nukkuu, keskimmäinen kertoo isälleen iltasatua ja esikoinen ei ole vielä palautunut kaverin synttäreiltä. Odotan, että hetken rauhani ei kauan kestä, mutta se ei haittaa. Olen vieläkin ihan high.

1 kommentti: