torstai 23. helmikuuta 2012

Täytettä torstaipäivään

Tervetuloa uudet lukijat.

Mun pitäis siivota. Siksi istun tässä. Urakka on liian suuri, eikä sen pilkkominen pienempiin osiin nyt oikein auta. Kun mulla on tää asennevamma.

Huomasin, että ruokasoodani on aivan lopussa. Voinkin istua tässä ja kirjoittaa siitä, niin minun ei tarvitse siivota. Oonko ehkä laiskin koko maailmassa? Mutta se ruokasooda ei ole loppunut suinkaan leipomisessa vaan näissä siivouspuuhissa. Sillä lähtee parhaiten esim. ruostetahrat tiskipöydästä. Siihen tarkoitukseen sitä nytkin, meillä on yksi sellainen söpö pikku perintökattila suoraan rautakaudelta, joka niitä renkaita jättää, kun ruostumatonta terästä ei ollut silloin vielä keksittykään, kun se kattila tehtiin.

Mitäs sitten kertoisin? Nyt just lapset viihtyis sen verran, että ehtisin pyykkikoneen tyhjentää. Mutta istun tässä. Kun anoppi oli kylässä, mulla repes farkun persaukset, koska olen niin Lihava. Oiskohan mun ehkä parempi olla avautumatta nyt enempää ja painua pyykkihuollon ihmeelliseen maailmaan.

Tsemppihenkeä teille kaikille muille! Paino tänä aamuna oli 71,3 kg eli vihdoin jotain alle 72 kg. Alan tavoitella 70 kg:n lukemia ja sen teen siivoamalla meidän kaaoksen. Huomenna on tulossa kaveri vauvanvaatteita penkomaan eikä sitä voi sisälle päästää tänne, jos yhtään ei paikat siistiydy.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti