torstai 18. elokuuta 2011

Ja näin se etenee...

Koska alku on pelkkää huumaa nestekilojen valuessa vessanpönttöön, olen hypännyt vaa'alla joka päivä. No hyppäisin minä siinä joka tapauksessa joka päivä, mutta kun nyt on joka päivä syytä tuulettaakin. Näin tämä projekti on edennyt:

4. päivä 78,4 kg
6. päivä 76,7 kg
7. päivä 75,8 kg
8. päivä 75,0 kg
9. päivä 74,7 kg
10. päivä 73,8 kg.

Ihmettelen vain, milloin olen saavuttamassa sen tason, jolta oikeasti lähden pudottamaan painoani, kunhan nämä ylimääräiset nestekilot on saatu tästä hoidettua alta pois. Olen tähän tilanteeseen äärimmäisen tyytyväinen. Sen lisäksi, että olen periaatteessa ilmaiseksi päässyt puoleen väliin haastettani, olen niin paljon lähempänä sitä lopullista tavoitettani kuin edellisen raskauteni jäljiltä. Ja mikä parasta, synnytyksestä on reilu viikko ja olen vain viiden kilon päässä raskautta edeltäneestä painostani. Tästä on hyvä jatkaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti