keskiviikko 14. maaliskuuta 2012

Nyt valittamatta!

Maailmankaikkeus puhuttelee minua! Mietin tässä eräänä päivänä, että minun pitäisi valittaa vähemmän. Minun mielestäni asiasta saa valittaa, mutta kaiken näkeminen kurjana ja hankalana ja vääränä ja lasikin on aina melkein tyhjä ja koko ajan on kauhee kiire... se on vain typerää. Olen kuitenkin mestarivalittaja. Jos valittamisessa pidettäisiin mestaruuskisoja, olisin ihan varma voittaja. Jos en voittaisi, valittaisin päätöksestä. :) Mutta siis, universumi puhuu ja minä kuuntelen. Juuri tätä valittamisteemaa ajatelleena klikkasin itseni facebookiin ja siellä joku oli jakanut tämän kolme vuotta vanhan kolumnin.

Että minäpä sitten päätin tarttua tuohon haasteeseen. 21 päivää valittamatta. Ajattelin tehdä sellaisen version tänne, että 21 postausta valittamatta. Koska minähän en joka päivä postaile, jos kerran viikkoon ehdin, niin siinä on nopeasti 21 päivää käytetty. Että tästä lähtien asiasta vaan.

Huomasin saaneeni muuten toisenkin tunnustuksen, palaan sen ääreen tässä kunhan ehdin. Pää on täynnä ideoita ja asioita, mitä kirjoittaa, mutta pitäisi vielä löytää ne kirjoitusajankohdatkin.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti