torstai 10. toukokuuta 2012

Myydään Torstain tuulipuku kokoa 42

TÄYSIN TARPEETTOMANA.

Ostin eilen ulkoiluhousut kokoa 36.
(Ei välitetä siitä seikasta, että minkään muun mallin housut eivät kokona 36 menisi päälle.)

Hiljaa hyvä tulee.
Poika 9 kk, minä 69,3 kg.
Yhdeksän kiloa alaspäin yhdeksässä kuukaudessa.
Edellisestä mittauksesta -14,5 cm.

Käyn vaa'alla melkein joka päivä. Se sopii minulle. Mitä enemmän otoksia, sen luotettavampaa dataa. Merkitsen painot ylös ja katson kokonaisuutta. Jos jonain päivänä on kuusisataa grammaa enemmän kuin edellisenä päivänä, katson, mitä oli edellisellä viikolla, ja useimmiten olen taas tyytyväinen. Paitsi, jos silloinkin oli huomattavasti vähemmän. Kävin välillä tässä taas 70 puolella, mutta ei se minua hermostuta. Käynti 71-72 kg:ssa hermostuttaisi.

Mittaan itseni neljän viikon välein (nyt meni viisi ja puoli viikkoa). Sekin sopii minulle. Tiheämmällä mittauksella ei tässä vauhdissa tuloksia kovin merkittävästi tulisi. Olen onnellisempi siitä, että vyötäröstä lähtee neljässä viikossa yksi sentti kuin epämääräisiä millejä viikon tai kahden välein. En minä niitä lukuja muutenkaan millilleen mittaa. Paitsi allit puolen sentin tarkkuudella. Siinä kun se puolisenttiä on huomattavasti merkittävämpi muutos kuin rinnanympäryksessä.

6 kommenttia:

  1. Mahtava pudotus, hieno senttimiinustus! 36-koon housut kuulostavat hyvältä ja varmasti näyttävät päälläsi vielä paremmilta :)

    Hyvää mieltä ja muutoksista nauttimista!

    VastaaPoista
  2. Aivan mahtavaa! Hienoja tuloksia!

    VastaaPoista
  3. Kiitti kaverit! :) Joo kyllä oon tyytyväinen, ennen kaikkea tästä haamurajan alituksesta. Jotenkin ihan uutta vääntöä löytyy nyt jatkaa hyvällä tiellä.

    VastaaPoista
  4. Upea tulos! Ei voi kuin ihailla. Kyllä pienemmät numerot vaatteiden kokolapuissa motivoivat, vaikka kuinka tietäisi, että se ei ole puhdas totuus. Onnea siis 36-housuille! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin motivoikin :) Melkein pidän niitä ulkohousuja päivin öin! :D

      Poista