keskiviikko 25. huhtikuuta 2012

Uusi lajikokeilu

Jätin eilen vakkarixyclingini väliin ja menin kokeilemaan ihan jotain muuta. Tunnin nimi oli fitness fusion, se on kuntokeskuksen keho&mieli-ohjelmistoa ja siinä yhdistellään joogaa ja pilatesta ja ilmeisesti ohjaajan vapaata mielikuvitusta. Tykkäsin! On jo aikakin ruveta tekemään jotain tälle vatsa"korsetille" ja tämä osui kyllä ja upposi kohteeseen.

MUTTA: Olen käynyt tiistaixyclingissa ennen kaikkea ohjaajan takia ja nytkö minun pitää vaihtaa hänet huonompaan? Tätä fitness fusionia on lukkarissa tasan kaksi kertaa, ja toinen kerta ei millään uppoa minun henkilökohtaiseen aikatauluuni. Onko minun pakko luopua saadakseni jotain uutta? Onko? Aaaaarrrggghh! Mä niin arvasin tämän, melkein (mutta vain melkein) olisi ollut parempi olla menemättä koko tunnille, kun tämmöisen tuskan tuotti!

Minä olen polkenut tässä vuosien varrella niin monen eri ohjaajan kanssa, että tiedän kyllä kenen tunneilla haluan käydä ja kenen en. Enkä tosiaan voi jättää xyclingiä kokonaan pois, kun se on ainoa, jossa on enemmän tempoa kuin rataslenkeissä. Nyt on selkeä pohdinnan paikka. Vajaan parin kuukauden päästähän tässä siirrytään kesäohjelmaan joka tapauksessa ja sitten pitää miettiä taas koko homma uusiksi, mutta kun minä haluan jatkaa Fitness Fusionissa NYT! Ihan jo ohjaajankin takia. :)


1 kommentti:

  1. Täytyy tarkentaa sen verran, että xyclingohjaajan huonompaan vaihtamisella tarkoitin toisen xyclingtunnin valitsemista joltain toiselta päivältä, en fitness fusion -ohjaajaan vaihtamista. Hänkin oli ihana. :)

    VastaaPoista