perjantai 22. maaliskuuta 2013

Parempi jo

Tänään on ollut eräänlainen sairauslomapäivä. Pienimmälle nousi illalla pikkuisen kuumetta ja päikkäreiltä jo heräsi yskäisenä, joten jätettiin aamun perhekerho väliin ja ollaan möllötetty muutenkin sisällä. Yskänpoikaselta kuulostaa toinenkin välillä, mutta ei kovin pahasti.

Olen ottanut ruokailurytmin takaisin haltuuni. Välillä olen joutunut vähän napakammin itseäni käskemään keittiöön, että olisi sapuskat valmiina oikeaan aikaan, mutta alan oppia. Samalla, kun ruokailuvälit eivät ole venyneet liiemmälti, on ehtinyt tehdä kasviksiakin enemmän ruoalle.

Liikkunut olen tiistaista lähtien joka päivä jotakin, eilen kävin rataslenkillä, kun aurinko paistoi, eikä huvittanut siivota. Keskiviikkona kävin juoksemassa. Tänään ollaan menossa salille, kunhan mies tulee töistä ja lapsenvahti koulusta.

Välillä silti tulee niitä laihdutuspaniikkeja, kun kaikki ei tunnukaan menevän just niinku Strömsössä. En ihan täydelliseen suoritukseen ole vielä(kään) yltänyt, mutta vertaamalla edelliseen ja sitä edelliseen päivään, olen parantanut huomattavasti. Tai ainakin sen verran, että itse huomaan eron.

Viikonlopullekaan ei mitään ihmeitä kuulu. Jos lapset eivät ole kipeinä, niin ulkoilua, jos ovat, niin sisäilyä. Sunnuntaina olen menossa pilateksen sijaan Joga Prana Flow -tunnille, ilman mitään ennakko-odotuksia. Pilatesohjaajamme on reissun päällä, joten tämä tunti tulee tilalle, ja pitäähän sekin päästä testaamaan.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti